دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی مدرسه مسجدمحور؛ جوانه‌ای است بر درخت تنومند انقلاب اسلامی رونمایی از نمونه‌های ۹ گونه از خزندگان ایران اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم دعای عرفه در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) اسناد دفترچه‌ای قدیمی دیگر اعتبار ندارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۷ خرداد ١۴٠٣) | بارش باران در مناطق غربی و شرقی استان فوت ۵ زائر ایرانی در ایام حج ۱۴۰۳ سال گذشته، همیاران صلح به ۴۰ هزار پرونده در مشهد رسیدگی کردند معاون زنان ریاست‌جمهوری از اجرای طرح «زنان برای زنان» خبر داد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی: تعیین مقصران سیلاب اخیر مشهد در حال رسیدگی است اعمال‌قانون ۲۰۱۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مجازات قصاص برای ۲ محافظ خصوصی به جرم قتل مرد معتاد در مشهد + عکس ارس، پلنگ باغ وحش مشهد پس از درمان دیده شد آیا در مغز میکروب وجود دارد یا نه؟ عوارض جانبی دارو‌های رایج لاغری
سرخط خبرها

زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۹۸۸۹
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:زائران و شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور در بازگشت به شهرهای خود تعجیل نکنند.

محسن ذاکریان عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: با توجه به سیل حضور زائران حاضر در مشهد برای برگشت به شهرهایشان و با توجه به اینکه بیش از۹۰ درصد با خودروی شخصی به مشهد سفر کردند، درخواست داریم این عزیزان در بازگشت از شتاب و خستگی خودداری و با آرامش در طول یکی، دو روز آینده باز گردند تا شاهد حوادث جاده‌ای نباشیم.

وی با بیان اینکه هزار و ۸۳۷ نفر از حاضران در آیین تشییع شهیدجمهور توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند، ضمن قدردانی از تمامی مردم شریف و هموطنان به واسطه اینکه بزرگترین تجمع انبوه چهل سال گذشته را امروز در مشهد رقم زدند، گفت: با توجه به حضور و همکاری موثر نیرو‌های امدادی شاهد کمترین آسیب بین حاضران و شرکت کنندگان بودیم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز مراسم تشییع تا ساعت ۱۸ امروز تعداد ۶۲۴ نفر در ازدحام جمعیت مصدوم شدند که ۶۲ نفر از این شمار نیاز به انتقال به بیمارستان و مراکز درمانی داشتند که از طریق با خط سبز امدادی به سرعت توسط آمبولانس‌های پیش بینی شده انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین ۵۶۲ نفر از خدمات درمان سرپایی و ۶۵۱ نفر نیز از خدمات سلامت محور بهره‌مند شدند. وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت هیچ بیمار بدحالی نداشته ایم.

ذاکریان گفت: مصدومان بیشتر دچار نفس تنگی، افت فشار ناشی از حضور در ازدحام، کوفتگی بدن، شکستگی و آسیب به اندام‌ها شده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->